28 Ekim 2013 Pazartesi

Kısa günün kârı! :)

Alışverişe devaaaaaaam!

Bugünün yarım gün olmasını fırsat bilip işten çıktık. Önce mis gibi havada, ballı kaymaklı harika bi kahvaltı ettik. Kahvaltı diyince tek geçilecek bir yer var bildiğim: Ortaköy kafe kahvaltı.
Şirin mi şirin bir aile işletmesi. Burası başlı başına bir konu olmayı hak ediyor, o yüzden geniş geniş daha sonra yazacağım :) 

 Sohbet, kahvaltı, güzel hava derken öğlen de vapur keyfi yaparak karşıya geçtim. Kadıköy'de yürürken (yer yön karmaşası yaşayan biri oluşuma şükrederek) önüme çıkan ucuzluk mağazasına bi girsem dedim. Şık şıkıdım şeyler almaya bayılıyorum ama hem ucuz hem beğendiğim şeyler karşıma çıktığında aklımda kalmadan her şeyi alabilmenin verdiği mutluluk bambaşka. Ben bu yüzden pazar alışverişlerine de bayılırımmmm :))))

Bugün de öyle oldu ve bu güzellikler benim oldu! 
Madem fiyatlardan dem vurduk, fiyatları da afişe edelim o zaman :)

Bu güzel ve pembe Paşabahçe bardakların karşıma çıkmasına çok sevindim, aradığım bir şeydi ve 3'lü halini dün Paşabahçe'de baktığım tane fiyatından daha ucuza aldım.
3'lü paket 4.5 TL


Siyah-beyaz yemek takımlarıyla kullanabileceğim bi tuzluk takımı
3.5 TL


Seramik limonluk 3.5 TL


Yine siyah takımlar için zeytinlik 3.5 TL


Bu şirin kaselerin ikilisi 3.5 TL


Markafoni'den sipariş verdiğim ama elime kırık ulaştığı için yine bi hüsran yaşadığım 
yağlık-sirkelik ve yine daha ucuza :) 12.5 TL


Bu renkli çay bardaklarını da kapış kapış alan insanlar sayesinde fark ettim ve ben de 2 tane kaptım
6'lı paket 3.5 TL

Resimler biraz karanlık; çünkü yazmak için sabahı bekleyemedim :)
Her şey mutlu mutfaklar için! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...