26 Ağustos 2014 Salı

OMG Nişan Partisi - 3. Yıl Dönümü


Nişan tarihine karar verirken bize özel olmasını istedik ve yıl dönümümüze denk getirdik. 25 Mayıs’ta 3 olacaktık :) Pazar gününe denk geldiği için Cumartesi, yani 24 Mayıs’ta başlattık ama tabii ki 25’ine bağladık ve 3. yılımızı da kutladık :)

Nişan yapacaklara en büyük tavsiyem mutlaka arkadaşlarıyla eğlenecekleri mini bir parti organize etmeleri. Öyle güzel anılar bırakıyor ki :)
Biz mekan olarak Shereton Otel’in en üt katında bulunan Qubbe’yi seçtik. Burayı her zaman çok beğenmişimdir, şimdi nişan partimizin burada oluşu mekanı bizim için çok daha özel kıldı…

Ev kısmının hazırlıkları kafamda oturur oturmaz parti organizasyonuna başladım. Artık çok eğlencli fikirler var partiler için ama her şeyin size özel olması bi başka :) Burada yine işimin avantajlarından faydalandım, canım arkdaşlarım bana çok yardımcı oldu. Mesaj sloganlarımı kendim yazdım, ohhh içimden geçenleri bir bir söyledim :) kız arkadaşlarım için dev tektaşlar aldım, değişik maskeler, renkli gözlükler, masalara konfetiler…


Mekan süslemesi tamamen size ait Qubbe’de. Zaten kendi şatafatı oldukça yerinde olduğundan ben sadece biraz kişiselleştirdim bir de yerlere gold -  mor balonlar koydum…

Ve tüm bir günün telaşından sonra Qubbe’ye geldiğimizde bütün bunları evde unuttmuştum! Neyseki yoldaki arkadaşlarımızdan rica ettik, dönüp aldılar :)


Çıkış şarkımız: 

Nişan için bizden çıkış ve pasta şarkısı istediler. Çıkış şarkısı olarak son dakikaya kadar kafamda bir şey yoktu ama işe giderken radyoda duyduğum an kahkahalarla “İşte bu!” dedim. Orkun önce olmaz dedi ama birkaç kere dinleyince hak verdi… Bizim ki gerçekçi ve eğlenceli olsun istedik! 
Nişanlanıyoruz ve ne yaptığımızı biliyoruz a dostlar! :)

İşte buyrun;


 Çok çok çok o kadar çok eğlendik ki, hiç oturmadık… DJ’le müzik konusunda konuşurken tarzı 90’lar Türkçe pop olarak seçmiştik ama en son hatırladığım kare Orkun ve erkek arkadaşalarının entarisi dım dım yar eşliğinde tek ayak üzerinde tren şeklindeki dansları :)

Devamını fotoğraflar anlatsın…

Ütü yapmam -  yemek belki…

Hihi :) Orkun'un özel talebi bu konuşma balonu, yüz ifadesiyle de hakkını vermiş canım…


 Kendimi bulamadığım fotoğraflar :)


  
Güzel günümüzü, mükemmel hale getiren canlar! 
Hepinize bir kez de buradan teşekkürler!





1 yorum:

  1. Ayy bayıldım, resimler harika olmuş :) Ne güzel dediğin gibi hepsi güzel bir anı olarak kalıyor canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...