9 Ekim 2013 Çarşamba

Bir şeyler oluyor :)



Bu işlerin bu kadar zevkli, heyecanlı ve zor olduğunu bilmezdim, 
hayatıma “O” girmeden önce…

Nerden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum. Hem biraz geç kaldım hem de yazıp yazmamak arasında kararsızdım. Ama sanırım yazmak istiyorum. 

Konu: Evlilik hazırlıkları, bir şeyler bir şeyler :) 


Aslında çok özel bir konu bu, o yüzden yazmaya biraz çekinmiyor değilim ama bu konudaki blogları okumak, sizin gibi düşünen, aynı koşturmacaları yaşayan, ortak bir heyecanı paylaşan, birbirine yardımcı olan insanlar olduğunu görünce aralarına katılmak istedim... Hem de yazmak, saklamak ilerde bakıp bakıp tekrar mutlu olmak :)

Okudukça gördüm ki böyle bir topluluk var, bloggerları genelde anneler ve moda tutkunları sanarken bir de baktım evlilik hazırlığında olanların da birbirlerinden beslenen harika blogları varmış. Sonuçta detaycı, meraklı, kararsız, alışveriş sever, çeyiz kelimesini hiç sevmez ama yerine bir kelime bulamamış bir başak olarak blogumda bu kısımların da olmasına karar verdim.

Evlilik zamanı!




Şu dönem aynen bu moddayım


Aslında önümde uzun bir zaman var ama;
1- Zaman çok çabuk geçiyor
2- Detaycı ve mükemmelliyetçiyseniz zaman kavramı sizin için herkesinkinden farklı oluyor :)

Hem zor hem zevkli :)

Listeler
Yapılacaklar
Beğenilenler
Alınacaklar
Vs vs vs.

Bu yazının mottosu:
Bol bol paylaşalım, güzel bir hayat kuralım :)

4 yorum:

  1. en güzel dönem..keşke hiç bitmeseydi diyorum:) şimdiden kolay gelsin;)
    mutlaka minik bir defter edin kendine.o kadar çok ayrıntı oluyor ki.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) bu kadar zevkli olacagini dusunmezdim, sanki bitince butun eglence bitecekmis gibi geliyo :))) deftere basladim ama o kadar detay var ki gercekten surekli yarim birakilmis birbirinden alakasiz sayfalarla doldu defter. Sanirim biraz panik :)

      Yorumlarinizi, tavsiyelerinizi, tecrubelerinizi her zaman beklerim :)

      Sevgiler...

      Sil
  2. ben tecrübelerimi seninle yüz yüze paylaşabilirim ihtiyacın olduğu zaman ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...