9 Mart 2011 Çarşamba

Efe

Efecim iyi ki girmişsin hayatımıza… Hiç aklımızda yokken, hele annenle babanın aklının köşesinde bile değilken geldin, hoş geldin, hayatımıza renk getirdin!!! :)


Bu blog işinde en başarılı olanlar şüphesiz anneler :)  Sanırım hayattaki en güzel şey anne olmak ve çocuğunun her nefesine şükredebilmek :) Blogger çocukları çok şanslı... Çünkü büyüdüklerinde, attıkları her adımdan haberdar olacaklar… Ben henüz anne olmamama rağmen o sevginin büyüklüğünü sana duyduğum sevgiden tahmin edebiliyorum. Kendi çocuğum olsa herhalde bu kadar sevebilirim diyorum, senin babanın "Çocuğum Merve'ye benzemezse sevmem" demesi gibi :)))


Seni çooook seviyorum :)

Blog işine daha erken girseydim ben de senin bu zamana kadar ki gelişimini yazardım sana armağan olsun diye; ama olsun bil ki hayatta hiçbir şey için geç değildir ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...