16 Temmuz 2014 Çarşamba

Biz nişanlandık vol1 - Hazırlık süreci


Su gibi akıp giden zaman içinde, aylar aylar önceden planlamaya başladığım nişan günümü yazmaya elim gitmedi değil. Biraz üşengeçlikten biraz da kendime saklamak istemem gibi azıcık bencilce sebeplerden bir türlü yazamadım… Aslında hazırlık aşamasında faydalandığım bloglar ve pinterest olmasaydı bu kadar içime sinen bir anım olmayacaktı. 
O yüzden de bu yazı dizisini paylaşmak, bu hazırlıklarda olanlara ufacık da olsa bir fayda sağlamak boynumun borcu sayılır :) Instagram'dan ulaşıp detay isteyenler ve son olarak da bugün 2 ay geçtikten sonra bir anda nişan fotoğraflarımıza gelen like'lar da son itici güç oldu :)

Ben de her ergen gibi nişanmış, düğünmüş ne kadar da gereksiz diye az söylenmedim geçmişte... Ama demekki her şeyin bir zamanı varmış. İnsan işin içine girince bu özel zamanların aslında insan hayatındaki sayılı armağanlardan biri olduğunu fark ediyor… Gelgelelim bu fikirlere ısındıktan sonraki ilk andan itibaren nişanımızın her aşamasını kendim tasarlamayı hayal ettim. Başta, her şeyde olduğu gibi yüzlerce detayın içinde kayboldum. Sonrasında uzun uzun araştırdım, her şeyi listeledim ve böylelikle üstesinden gelebildik :)

Bir gece önce taa Bursalardan gelen üniversiteden arkadaşım canım Tuğbam’la salonun düzenlenmesine el attık. Nişan yaklaşana kadar her şey halledilir diyen benle bir gece önce bunlar nasıl yetişecek, ya hayal ettiğim gibi olmazsa diye kaygılanan ben aynı ben… Gece 4’e doğru yatıp sabah 6.30’da kalktık. Orkuncum şiş gözlerle bzi kuaföre bıraktı… Kuaförü çok araştırmadım, aylar öncesinden netleştirmiştim. Hasan Yoldaş. Güne stresli başladım ama kuaförden çok mutlu ayrılınca rahatladım.

Elbisem kuaföre taşınırken 







Oje denemeleri


                               


Akşam eğlencesi için

Babam ve biz

Fotoğraf çekimi için 

Bir sonraki durak dış mekan çekimi, bu süreci ne siz sorun ne ben anlatayım… Aylar aylar öncesinden; Orkun’un ne gerek varları, benim ısrarlarım… Onun arkadaşlarının beni caydırma; benim arkadaşlarımın fotoğrafçı bulma çabaları… Allahım neden 2 cins birbirinden bu kadar farklı sormadan edemiyorum :) Bu maceranın detaylarını ayrıca anlatacağım ama beklediğimizden çok daha keyifli geçtiğini söyleyebilirim.

Eve geldiğimizdeyse her şey hazırlanmıştı. Çok çok güzel bir nişan oldu. Bir sonraki postta detaylıca anlatıyor olacağım.

Veeee akşam eğlencemiz. Gençler olarak eğlencesiz olmaz dedik. Ayrıca nişanı yıl dönümümüze getirdiğimiz için bu vesileyle 3. yılımızı da nişanımızla kutlamış olduk… Uzun zamandır hiçbirimiz bu kadar çok eğlenmemiştik…

Devamı mı… 
Tık tık

6 yorum:

  1. Canım Allah tamamına erdirsin :) LİKE LİKE LİKE

    YanıtlaSil
  2. Başak burcunun özelliğimidir acaba bende hiçbir detayı paylaşmak istemiyorum :) Arkadaşımında bu yaz düğünü var benim de inşallah. Onunla paylaşamıyorum düşüncelerimi saklıyorum filan :) Bende bir blog açıp, oraya yazıyım bari dedim ama tabi düğünden sonra :D Şimdi geçti nasılsa söz ve nişan detaylarını veriyim diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sanırım biraz öyle, aslında bencillik gibi geliyor insana ama değil :) tamamen fazla önemsemekten kaynaklanıyor… mutlaka blog yazın derim, önce kendiniz için :)) çünkü o heyecanı canlı tutmanın en iyi yolu yazıp saklamak ;) şimdiden mutluluklar...

      Sil
  3. elbise çk güzel acaba nerden aldınız benıdme nişanım yakın böyle bişey çok hoş olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Elbise Mango'dan. Ama baya oldu alalı. Tül fiyonk sonradan yapıldı.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...