25 Ekim 2013 Cuma

lOve is vintage home!


Vintage nasıl bir aşktır, nasıl bir huzur…
Bayılıyorum bu tonlara :) Bana hissettirdiği çok güzel duygular var.
 Eminim birçok insan böyle düşünüyordur. 
Dingin, sakin 

Yaşayacağım evin bir kısmında bu hava mutlaka olmalı diyorum hep.
 Ama nerede, ne şekilde kısmı sanırım biraz karşıma çıkan objelerle şekillenecek. Çünkü ne nasıl olmalı konusunda çok kararsızım  ve her şeyi beğeniyorum. Karışık olmasından da korktuğum için her şeye saldırmamaya çalışıyorum J

Amaaaa bugün Altıncı Cadde'de karşıma çıkan bu minik mutluluk objelerine ve yumoş battaniyeye karşı koyamadım, attım sepetime. Üstelik “yarısı bizden” kampanyasıyla gayet de uygun fiyatlara benim oldular :)

Bu post vintage tutkunlarına armağan olsun, 
benim de olsun derseniz geç kalmadan tık tık 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...