5 Şubat 2014 Çarşamba

Benim dünyalar güzeli annemin sürpriz doğum günü!

Küçüklüğümden beri organizasyon yapmaya, her aşamasını kendim planlamaya ve ortaya çıkan mutluluk tablosuna bayılırım. 3 Şubat’ta anneciğim 50. yaşına girdi. 
Bu güzel güne de bir organizasyon yapmamak olmazdı. 

Ön hazırlıkları olsa da sona doğru her şey biraz spontane gelişti ve de öylesi kesinlikle çok daha güzel oldu :)

Öncelikle 50 yaşını esprili söylemek gerekirdi malum az değil artık :)
O yüzden pastanın üstünde kullanılacak yuvarlak bir banner tasarladık. 
Üzerine de;

25 gibi
 x 2 

yazdık. Pastalar ucundan uzmanlık alanımıza girse de zamansızlıktan ve yoğunluktan özel bir pasta yapamadık. Manolyanın harika pastaları bize eşlik etti o gün :)

Sevgilim son dk işlerine Superman gibi yetişti, konsept renklerimize uygun altın – siyah latex uçan balonlarımızı aldı geldi.

Son dakika çıkan işlerin, ajanstan geç çıkmanın, çekilmez köprü trafiğinin keyfimizi kaçırmasına izin vermedik. Akşama kadar kalabalıklaşan grubumuzla bizim evin otoparkında buluştuk. Benim melek annem her şeyden habersiz salonunda oturmuş televizyon izlerken bir de baktı ki; bir düzine insan, ellerinde balonlar, mumlar, pastalar, boy boy kutularla karşısında…

Sonuç olarak annem o kadar mutlu oldu ki anlatamam. Şaşkınığı bi saat gitmedi üstünden. Hiç böyle bir doğum günü yaşamamıştım dedi. Zaten hareket noktasındaki düşüncem buydu. Kendi anneme de Orkun’un annesine de çok özendim bu özel günlerde… Çünkü malum biz “yeni nesil” olarak bu tip imkanlara daha çok sahibiz. Bu tarz sürprizleri daha çok yaşıyoruz ve tarifi imkansız mutluluklar, anılar biriktiriyoruz. Elimden geldiğince tüm özel günlere böyle mutluluklar sığdırmaya çalışıyorum. Ama en güzeli ve annemi en çok etkileyeni 50 yaş doğum günü oldu ki bu kadar geç oluşu benim için üzücü. Şimdi durup durup yine 50 yaşına girmek istiyorum diyor.


Ha bir de ona yazdığım duygusal mektubu Mustafa amcanın andımızı okur gibi didaktik ötesi okuyuşunu da yazmamak olmaz.

Unutmadan bu aralar Instagram sağolsun kraft kağıtlı hediye paketlerine, süslemelere sarmış durumdayım.Hem beni hem hediye verdiğim sevdiklerimi  mutlu ediyor bu süslü şeyler… İlk denemem Feyza’nın ev hediyesinde biraz hüsranla sonuçlandı ama anneme yaptıklarımız gayet başarılı oldu :)



İyi ki sevdiklerimiz, sevdiklerimizi mutlu edecek imkanlarımız var.

Küçük mutluluklar aslında en sağlam, en değerli mutluluklardır.
Unutmayın, üşenmeyin, mutlu edin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...