14 Ocak 2014 Salı

Fizik formülünden betermişssin H3N2!


Bir can sıkıntısı, bir kasvet, sormayın gitsin…
Hayır düşünüyorum çok şükür ki yolunda gitmeyen bir şey yok güzel hayatımda. Ama kafamda bir ton liste, yapılması gerekenler, işler, organizasyonlar vs vs. Yok, toparlayamıyorum kafamı! Canım sıkılıyor düşünürken… 
Kısacası altından kalkamıyorum.

Düşündüm ve buldum.
 Günah keçisi sensin H3N2!

27 yıllık hayatımda beni ilk kez yatak döşek ettiğin için, sağ gösterip sol vurduğun, yerimden kımıldatmadığın için, 1 hafta boyunca yemeden içmeden kesip beni turşuya çevirdiğin için hala toparlanamadım!

Bu yorguluğa haftanın ilk 3 günü için izin veriyorum. Sonrasında yapmam gerekener var. 
Seni daha fazla misafir edemeyeceğim
;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...