2 Aralık 2013 Pazartesi

DIY l Peçete halkası


Özenle hazırlanmış sofralara oldum olası bayılmışımdır. Hem misafirinizi hem emeğinizi hem de kendinizi önemsediğiniz anlamına gelir. Ama ben hiç böyle özenilesi sofralar hazırladım mı?
Hayır :)

Sanırım tüm hevesimi evlilik dönemine saklıyorum ve açıkcası şu an davulun sesi uzaktan mı hoş geliyor, bu geçici bir heves mi diye içten içe düşünürken kendime yakalanıyorum :)

Bunun içten gelen ve geçmeyecek bir his olduğuna inanıp asıl konuya geleyim şimdi:

Özenli sofralar kural 1: 
Peçete halkası

Sofra düzenine önem veririmin mesajını en güçlü veren öge bu peçete halkaları bence ama gelin görün ki piyasada çeşit olarak çok azlar, olanların da fiyatları biraz uçuk.

Ben mesela en çok Zara Home’dakileri beğendim. 4’lü olarak satılıyorlar ve fiyatları 40-45 TL’den başlıyor. Tek bir çeşit kullanacak olanlar kıyıp alır belki ama benim gibi “Her takıma ayrı bir seri olsun, ben çabuk sıkılırım aynı şeyleri kullanmaktan…” diyenleri bir DIY projesine davet ediyorum.

(Benim gibi peçete halkaları yapmış ve yapacak olanlardan ricam beni de haberdar etmeleri, fikir vermeleri… )



 Hem çok eğlenceli hem de yapımı beceri gerektirmiyor ;) 


 Tek ihtiyacınız lastik misina ve boncuk:

Boncukları istediğiniz şekilde misinadan geçiriyorsunuz.
Kaymaması için iki ucuna sıkı birkaç düğüm atıyorsunuz.
Ve hazırlar :)
İşte bu kadar kolay ;)

Seçenek çok olunca...



 
Beyazlar aynı hazırlıklar içinde olan kuzenimin hediyesi :)

Boncukları Eminönü'nden temin edebilirsiniz.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...