29 Kasım 2013 Cuma

IKEA’sız ev mi olur :)

Yoğun ısrarlarım sonucu sevgiliciğim sonunda beni IKEA’ya götürdü.
He tabii erkek arkadaş, eş, nişanlı vb. alışveriş yapmak ne kadar mantıklı orası tartışılır :P

İçeri girer girmez elimi neye attıysam;

Ona gerek var mı aşkım?
Bence bunu almayalım...
Bunu pek kullanmayız bence...
E bundan almadık mı zaten hayatım?
Bence bu pek güzel değil...
Bunu gerçekten alacak mısın?

Neyse ki 2’den sonra alıştı mutlu mesut alışverişe devam etti, hakkını yiyemem. O sırada kime baktıysam kadın – erkek ilişkileri adına hep aynı :)  Yanımızda 60’lı yaşlarda bi adamın, Orkun’un bana kurduğu cümleleri eşine kurduğunu duyunca içten içe hem güldüm hem sevindim. Malum Erkekler Mars’tan Kadınlar Venüs’ten. Bu gerçeği artık kabul etmeliyiz… Hem benim sevgilim için durum biraz daha vahim; hem annesi ve hem ben alışveriş hastası AVMkolik iki başak olunca aramızda sıkılması gayet normal tabi :)

Gelelim IKEA’nın her zamanki güzelliğine…

Kimi duysam buraya her geldiğinde 150 – 200 TL harcamadan çıkmadığından, eve geldiğinde saçma sapan şeylere para verdiğini görüp üzüldüğünden ama bu sistemin hiç değişmediğinden yakınıyor. Bizim ihityaç lisetesi belli olduğu için şimdilik böyle bir sorun yok. Ama içerisi o kadar güzel ki insan her gördüğünü almak istiyor. Hele ki yılbaşı zamanı her yer olduğu gibi IKEA’da insanın gözüne bir başka görünüyor :)

Önce karın doyurmaca :)


Ve mis yılbaşı sofraları...

Favori mutfağım :)

Aaa kızlı erkekli poz vermişler ;P

Aldığınız her oyuncakla çocukların eğitimine katkıda bulunuyorsunuz!

Buna bayıldımmmm!


 Bizim evin son elemanları :)


Salata & salata









Ve bunlar da gözden kaçtıkları için bi sonraki seferde alınacaklar :)















Bitmez bu ev alışverişi :)

6 yorum:

  1. ikeasız ev bence de olmaz:)

    YanıtlaSil
  2. aynı cümleleri ben yaklaşık 6 yıldır duyuyorum.(6 yıllık evliyimde) her defasında da birdaha senle alışverişe çıkmicam diyorum ama oluyo işte. yalnız değilsin yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız olmadığıma sevindim, genlerinde var demekki :))) belki de zamanla biz duymamalıyız :)))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. yeni yıl zamanı, tam zamanı :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...