12 Aralık 2013 Perşembe

Oda oda alışveriş siteleri :)

Bütün çabamız işte bunun için; 
 

Evimizin içinde mutlu hissetmek…

Yeni bir düzen oluşturmak için alışveriş yaparken tek istediğim sınırlandırılmamaktı; çünkü her şeyi ilk heyecanla ve ilk kez A’dan Z’ye alıyorum. İleride evimde, nereye dönsem, nereye baksam, her aldığıma “Ohh iyi ki bunu almışım” demek istiyorum. Alışverişe erken başlamamın da bir sebebi de buydu zaten, sindire sindire, beğendikçe almak…

Özellikle çalışan biriyseniz alışverişe ayıracak zamanınız pek olmuyor. Bu noktada en büyük kurtarıcınız tabii ki internet siteleri. Ben genelde mağazada gezmeyi, görerek, dokunarak alışveriş yapmayı tercih edenlerdenim ama ne hikmetse bir süredir ne zaman bir mağazaya girsem ne alacağımı bulamadan saçma sapan dolaşıp, eli boş çıkıyorum. Kafam karışıyor sanırm... O yüzden de ev alışverişi için belirlediğim taktik ya online alışveriş ya da site üzerinden bir alacak listesi oluşturup mağazaya o şekilde gitmek :)

Şimdi o siteleri derleyip toplayıp post haline getirmek istedim ki hem bana hem de bu telaşta olanlara kolaylık olsun.

Evin içine girerken en genel iki adres var benim için;

 

Mutfağa girdiğimizde çıkamıyoruz ya, işte mutfak alışverişi de aynen öyleymiş
gez gez bitmiyor:
 Biev

  
 Yatak odası ve banyo çok içiçe;

  
Ben kategorize etmeye çalıştım ama aslında tüm sitelerde hemen hemen bir evin her ihtiyacı var. Bir de şu siteler daha sık güncellenmeli. Bir süre sonra insan, ne - nerede - ne kadar ezbere biliyor ;)

Ve tabii ki aldıklarımızı listeliyor, sonunda da aynen böyle görünüyoruz :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...