7 Kasım 2013 Perşembe

Markafoni'den 5 çayı daveti!


Bitmek tükenmek bilmeyen alışveriş sevdam konu ev alışverişi olunca ikiye katlandı. Giyim kuşam almaya bayılırken şu ev alışverişi başladı başlayalı gözüm bile kaymıyo o taraflara :)

Ne güzel günü karlı kapatacakken akşamın beşinde gelen 
Markafoni maili oldu mu şimdi :) Yine aldım tabii birkaç parça bir şey ama şu liste çiz çiz nedense hiç azalmıyor. Ben de hem azalsın istiyorum 
hem de bu keyif hiç bitmesin…


İşte bizim mutfağın yeni elemanları :P



Pembe konseptine uygun yuvarlak kesme tahtası


Pembe konseptine uygun bıçak seti.
Çok emin olmamakla birlikte görmek için aldım diyebilirim :)


Bu havanla aşkımız aslında Mudo'da başladı ama siparişim stoklarda kalmadığı için 
iptal olunca ve karşıma da burada çıkınca hoop sepete :)


Aslında steak servisi için kullanmayı düşündüğüm tahtaları Bambum'dan 
almayı planlamıştım. Ama 6'lı set halinde burada gayet uygun 
bir fiyata karşıma çıkınca hemen aldım.





Sevgili ekmek kesme tahtamız :) 
Açıkcası buna çok gerek var mı ben de bilmiyorum ama hem fiyatı cazipti 
hem de Kanca Home'un baget şekiili ekmek bıçağını aldığım için bu tahtayla kullanmak 
keyifli olur diye düşündüm :)




Ve alışverişimin asıl sebebi mıknatıslı baharatlık seti:)
Geçen seferki kampanyadan almıştım bunu, ama çok beğendiği için annemin oldu :) 
Hazır yeniden yakalamışken kendime de aldım :)
Şiddetle tavsiye ederim...


Markafoni mutfağınıza gelsin isterseniz siz de buyrun :)

Bu arada Markafoni'den alışveriş yapacakların dikkatine; 
Kargoyu sağlam yapmaları konusunda bir hatırlatma maili atmanızı öneririm.
Kırılacak şeylere gereken özeni göstermedikleri için bir önceki siparişim bana kırık ulaştı...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...