6 Aralık 2018 Perşembe

Hayatın tadı "tatiller"


Diyorum ki;

Madem burası bir paylaşım alanı, madem ben de hayatımın pek çok alanında bu paylaşımlardan yararlanıyorum ve bunun sonucunda fayda görüyorum; neden ben de başkalarına faydalı olmayayım?
Hayatımın “pembe panjurlu hayaller” kısmında bloglardan çok faydalanmıştım, bu sayede pek çok güzel insanla yollarımız kesişmişti, ortak hayaller için benzer adımlar atmış, haberleşmiş, yardımlaşmıştık. Şimdi hayatımın pembe panjurlar içindeki “yeni yerler keşfetme” dönemindeyim ve yine buralardan çokça faydalanıyorum. Karşılıklılık ilkesi gereği ve yeni hayatlara, yeni yaşanmışlıklara şahit olabilmek için seyahat günlüklerimi de yazmaya karar vermiş bulunuyorum!

Hadi biraz da birlikte gezelim!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...