4 Mayıs 2011 Çarşamba

mim'im :)


Evet yeni blogumun ilk mimini aldım ve hemen yazıyorum :)

Blog yazma hikayem…


Blog nedir, neden yazılır :) bilmezken birden kendimi bu dünyada buluverdim. Aslında hala tam adapte oldum denemez, çoğu zaman üşeniyorum yazmaya, oysa ne çok severim yazmayı…

Nasıl başladığıma gelince… Bir yaz günü staj yaptığım yerde can sıkıntıma tanık olan Deniz ve Sibel Ablacım ve de Bestecim neden blog yazmıyorsun dediler bana… o da neydi :)))

Anlattılar bana ne olduğunu ve çok heveslendim, ben de yazmalıyım dedim. Ama bu sefer de ne hakkında yazacağımı bulamadım. Beste’nin, “İş hayatına yeni başlayan birinin yaşadıklarını anlatabilirsin” dediğini hatırlıyorum :)

Düşündüm, taşındım ve yol hikayelerimi yazmaya karar verdim. Her gün vapura binmek durumunda olunca bir sürü insan gözlemleme şansım olmuştu. Ben de başladım yazmaya ama staj bitti yolculuklar bitti derken devamını getiremedim :(

Derkeeen staj yaptığım yerde işe başladım :) Bloggerların arasına dönünce hevesim yerine geldi ama vapuru eskisi kadar kullanmamaya başladım bu sefer de…

Yeni bir blog yapmalıydım. Elime geçen, hoşuma giden yazıları bir arada tutmak için “Kalbimize Notlar”a başladım ( Biyografisini yazan bir roman yazarı gibi hissettim kendimi :).

Sonra "İçinde benden bir şeyler olan başka bir blog lazım  bana!" diyip “Dijital Günlük”ü açtım.

Çok çok çok güzel bi anı blog, şifalı mı şifalı, hiçbir yan etkisi olmayan bir ilaç… 

Elimden geldiğince daha çok yazmaya çalışacağım artık. Söz veriyorum kendime!

Ve ben de bu mimi, burada olmama sebep Beste ve Sibel’e yolluyorum.

2 yorum:

  1. ben daha bugün yayınladım blog yazmaya nasıl başladığımı. sana vesile olduğumuzdan haberim yoktu ama ne yalan söyleyeyim, senin zaten bloğun var da sen ilgilenmiyorsun sanmıştım :)))

    YanıtlaSil
  2. yaa diil işte ne olduğundan habersizdim :) sayenizde başladım, sayenizde devam ediyorum. sağ olun var olun :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...