21 Haziran 2011 Salı

29/05/09 ruh halim…



Bazen uzak, bazen boşluk, bazen huzur, bazen bol bol şükür anlatıyor beni…
İçinde bulunduğum farklı durumları, ruh halimi, kalemin yerini bile değiştirmekten çekinir oluyorum, büyü bozulmasın diye…
Ama büyü, olmasını istediğim an için geçerli değil ki her zaman…
Baktığım kalem ertesi sabah uyandığımda içimi sıkmasın, huzurla uyanayım…
Okuduğum kitapların etkisinden kolay kurtulamıyorum...
 İncilerim dökülmeye hazır bekliyor, en ufak bir cümleye gözlerim değdiğinde…
Belki ben küçümsüyorum içimi acıtan hisleri, sebepleri…
Sanki içimde beni dimdik ayakta durmaya zorlayan bir ordu komutanı var… Ondan çekiniyorum… 
Belki için için biraz yumuşasın istiyorum; ama doğru olanın hangisi olduğunu seçemiyorum…
 En bunaldığım anda şükrediyorum hayata, bana sunduğu eşsiz güzellikler için, sağlığım için…
Huzura alıştım, bir an bile benden uzaklaşsın istemiyorum…
Özgürlüğü sevdim…

Belki dönüp yazdıkları okuduğumda fark ettiğim gibi yüklemler belirgin olsun istemiyorum cümlelerde...
Bazen belirsizlikler daha güzeldir…
Üç noktalar olsun hayatımda; güzellikler sürpriz olsun!


hiç hatırlamıyorum ne için yazdığımı, karaladığım kağıtlar arasında buldum, yerine koydum...

4 yorum:

  1. süper bir karalama olmuş şekerim. çok beğendim...

    YanıtlaSil
  2. teşkürlerrr :) benn de çok sevindim ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel metin, ama isteklerine dikkat et, üç noktalar yaşamına girdiğinde şikayet etme :)

    YanıtlaSil
  4. galiba etmeye başladım bile :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...